Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Love - 5 januari 2013 22:34

Det var en annan kille som frågade om just skillnaderna mellan män och kvinnors utseende och just den frågan är väldigt aktuell för en sådan som mig.Först när man vet vad man ska glytta efter ser man vilka skillnader som uppstår. 

Just denna transformeringen som jag går igenom är intressant för mig eftersom jag omöjligt kan veta än exakt hur mycket mitt utseende kommer att ha ändrats ju längre in i transfomeringen jag kommer. 

Eller om jag överhuvudtaget kommer att kunna kännas igen. Bara för att jag redan ser ut som en kille innebär inte att min kropp inte maskulinserar sig eller för all del ansiktet och formar sig efter könshormonerna. Jag surfar rundor på youtube och ser dagligen nya exempel på hur mycket man kan förändras. Väldigt få kan man  förutse hur deras slutresultat blir. 

I denna videon klargörs väldigt tydligt hur mycket och stora skillnaderna faktiskt är. 


Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards