Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Love - 14 februari 2012 21:39

Snörvel, snörvel, flämt, flås - Attcshooo....

Japp, där var svaret Den som är minst sjuk får pallra sig ur sängen medans de andra gottar sig....

Nä, jag är inte döende- har inte hamnat bakom den gränsen av könsöverskridande än men så fort jag kan börja kalla mig man, då jävlar ska här sjukas! Och passas upp. Och gnällas. och tyckas synd om. Längtar redan....


Idag är det alla hjärtans dag- så grattis till alla er som firar dena kommersedag.

Själv har jag varit hemma medans min man varit och tittat på Thomas Petterson och the nice guy`s.

Svartis? Ohhh ja.

Den mannen kan få den mest stillaittande människan i Sverige att få träningsvärk.


Var och träffade advokaten idag för att reda ut det sista med skilsmässan och jag känner ett stort mått av panik över det framtida ekonomiska läget. Men ibland måste man välja. Jag hade kunnat välja att stanna kvar med min man, förneka mig själv och ha det tryggt ekonomisk men jag föredrar ändå det här alternativet bättre för jag ser verkligen fram att sluta slåss med mig själv hela tiden. Inombords är jag rent blåslagen och behöver få en chans att läka.

VIsst är vi ts-personer ego?

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards