Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Love - 19 februari 2012 21:03

Kan aldrig komma ihåg at att jag var så intresserad av vad som gick på tv att ingenting annat verkar spela någon roll?

Sitter och skriver detta inlägg efter att ha försökt att hitta på något med tösrna hela dagen, utan framgång. Det är bara tv som gäller, och dator. Tar man bort det nöjet så blir det en massa tjurerier och totalt osociala ungar iallafall, så nu ger jag upp. Ungar: Om ni någon gång tittar upp från skärmarna så kanske ni inser att världen redan gått under!

Och ja, jag har hunnit bli gammal också!

REALITY CHECK!!!

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards