Alla inlägg den 30 november 2011

Av Love - 30 november 2011 22:52

Så, nu var årets barnfria semester avklarad. 3 dagars julmarknad i Flensburg och aningen tyngre lastad på hemvägen.

Tankarna har lugnat ner sig och jag känner mig tillfreds med att ärligt kunna säga att jag själv styr vart vägen bär hän hädanefter.

Om jag själv skulle jag välja hade jag helst vaknat imorgon som en han men jag vet att vägen dit är lång.

Just nu känner jag mig 100 % säker på att det är dit jag vill.

Med på resan fanns bara en bunte med pensionärer som tyckte jag var världens gulligaste son till min mor och ingen av oss hade mage att bevisa motsatsen.

Om det finns något som jag verkligen avskyr med attt vara jag så är det allmänna toaletter och då speciellt könsindelade. Vet inte hur många gånger jag blivit utskälld för min oförmåga att tyda skyltarna eller mangrannt utlyft av vakter och placerad på en pissoar. En gång lyckades jag även med bedriften att få damerna att evakuera in på herrarnas i tron att dom gått fel....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards