Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Love - 21 juli 2012 18:37

Jaha, då har 2 veckor med ensamtid gått och det har varit rastlöst. Det största projektet med cykelskjul avslutades idag och rummet som behöver restaureras är under demolision. Har 3 dagar in i semestern spenderat alla kvällar och nätter liggandes i sängen för att försöka vända på dygnet och inte sova bort alla förhoppningsvis soliga dagar. Som sagt: försökt utan framgång. I onsdagsvar jag på Ölands djurpark med lillfjompan och mitt ex + hans tös sedan innan och redan ibilen n på vägen upp blev jag varse om fjompans behov att säga mamma med minst (högst)1 minuts mellanrum. Sår i öronen...imorgon kommer båda töserna hem och jag har saknat dom men trots allt är det med blandad förtjusning jag nu ska spendera 3 veckor med dom utan uppehåll! Inte för att jag inte vill utan för att "mamma" är ett ord som jag inte riktigt kan förlika mig med. Vad barnen kommer att kalla mig i framtiden är ett gissel och inget jag kan förutsäga: men snälla, inte mamma!

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards