Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Love - 13 juni 2012 04:22

Så, efter att ha skrivit ett flertal inlägg här på dator som eftersom internetet kopplat ner, gått förlorade, så måste jag tillstå att irritationen är ett faktum! Med denna galla ur mig så skriver jag nu från mobilen, vilken är cp by the way och inte visar vad jag skriver eller gör något normalt överhuvudtaget. Ytterligare irritation är Skånetrafikens planerade tågstopp( barnarbete) som medför att om jag ska börja jobba kl 21 tex så måste jag nu bege mig hemifrån kl 18.30 och ändå vara lite sen till jobbet. stå ut, det är bara 15 veckor och 6 dagar kvar av det möget. 1 månad kvar sen är det semester. Något att se fram emot...yeahh!! Fick förresten skatteåterbäringen, goa pengar som går till: pellets. Väntar på slutskattebeskedet nu så att jag kan få reda på varför jag inte fått bensinersättningen.. positiv som jag är så tror jag nog skatteverket behåller dom pengarna själv. Dubbelt mög...hade tänkt skaffa någon billig rishög för dom pengarna så jag slapp ha 5 h restid varje dag i jämförelse med 2 som det tagit med bil!

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards