Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Love - 14 juni 2012 05:16

jaha, då var snart nattens jobbvända avslutad. Sitter på kontoret och krubbar lite innan jag beger mig till Lund.

inser att klockan är tidig och jag pallar inte sitta still, så varför inte inviga gymmet i Lund, när jag ändå ska dit?

Efteråt ska man trängas på bussen till kuratorn fast det är nog lugnare nu när skolungdomarna har sommarlov.

Även om det faktiskt är skönt att snacka av sig så hoppas jag att det inte ska dra ut på tiden idag. Skulle vara skönt att kunna få någon timmes sömn innan det är dags att cykla och hämta den lilla på dagis.... får snarka ordentligt inatt istället. Är ledig till lördag kväll, långledigt yeahh!

Är där någon Ts-person som läser det här som kan svara på om det finns någon generell mötesplats för Ts under en fredagskväll i Malmöregionen?  Är nere i dom trakterna igendå  och har faktiskt inga planer

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards