Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Love - 25 maj 2013 17:21

har jag fått tag i henne. Sen om det var för at jag hotade avdelningssköterskan att jag skulle ringa ner dom till hon ringde låter jag vara osagt. 

Grejen är att jag tänkte vara lugn och fin ända tills dom gav mig en telefontid den 23 juni. No way-Jose!

Iallafall så ringde hon igår eftermiddag och bad om ursäkt, hon hade glömt föra in tiden men det lät bekant att jag skulle ha haft den tiden. 

Iallafall så hade hon tittat på proverna och mina T-nivåer var nere i 4 dvs som hoin trodde mina ursprungsnivåer. Fast det har ju jag hävdat i snart 1 månad så det var ju onödigt att lägga pengar på det provet kan jag tycka. 

Oavsett vlket så har jag nu liggande på köksbänken i förp Nebido dvs 1 ampull med 4 ml magisk vätska:-) 

Fatta vad dyrt det är: 1 st ampull a 1123 svenska kronor. Vilken tur att vi har högkostnadsskydd i detta landet säger jag bara. 

Jag har fått utskrivet för ett års användning med 12 veckors intervall. Kan ju hoppas att jag hamnar rätt i intervallerna på en gång och slipper svackorna. Hahahaha


Planer framöver?

nu på måndag ska jag ringa till VC och boka tid för injektion. Endon ska ha skickat ett tillstånd och instruktion dit så det inte blev något strul.

Hon sa att hon skulle skriva brist på testosteron på anledning till injektion så att jag slapp förklara.

Hmmm- undrar hur lång tid det tar efter att jag kasat ner brallan innan dom lagt ihop 2+2?  

Ytterligare en sidoeffekt av mitt nuvarande tillstånd. Fettet hoppade från magen till rumpan och fort gick det..

Om det finns någoit jag lärt mig om dom senaste veckornas prövningar så är det att alla förändringar( utom rösten) som tog så lång tid att bygga upp försvann på ett kick, så jag ska aldrig, aldrig, aldrig genomlida detta igen. Om ett halvår räknar jag med att ha fått tillbaka alla dom positiva kroppsliga förändringarna som jag hade innan det återgick till ursprungsskicket..Längtar. 

Förresten så har håret återfått sin mjuka lyster..berättade frisören för mig igår när jag klippte mig. 

Nästa stopp på resan är konsultationen ang maston och jag har börjat få en insikt om att det nog inte blir förräns till hösten så jag får lida en sommar till. Vilken tur att jag inte ska resa någon stanns!

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards