Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Love - 16 januari 2012 19:32

jaha, då har vi tagit ett gemensamt steg jag och M. skickat efter skilsmässopapprena idag. Trodde att M skulle tycka det var jobbigt men jag tror han behövde något att fokusera på.

Om jag lyckas få till det ekonomiska på banken så lämnar han huset till mig, enl mina egna beräkningar ska det gå...

och jag slipper byta jobb.

Efter att det är klart så måste jag nog ta ett snack med jobb och kolla om jag kan förändra mina arbetstider utan att gå ner allför mycket i lön.... Samtidigt hoppas jag få besked på om min utredning kan sätta igång snart. jag har satt bollen i rullning vad gäller allt annat men det är utanför min kontroll, fast nog kan jag snart börja tjata!

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards