Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Love - 19 januari 2012 21:24

Ja, äntligen. Det snöar ute. Jag blir som ett litet barn igen.

Visserlien ska jag jobba men iallafall, med lite tur kanske en delav täcket stannar kvar till imorgon.

Haha, vad trodde jag nu. Imorgon bitti är slasket tillbaka och min sinnesstämning med den.

Vad annars är nytt?

Inenting egentligen. Psykologen hör inte av sig så man undrar liksom om allt stannat upp men samtidigt är det så mycket som händer nu, privat, så denna lilla paus i utvecklingen, behövs?

Skilsmässopapprena har kommit, banken ska jag träffa på måndag och både jag och mitt blivande ex är överens om hur vi vill att det ska sluta. Så, ja. Idag mår jag bra. Inte toppen men jävligt bra...

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards