Alla inlägg den 13 september 2012

Av Love - 13 september 2012 20:45

Ja, som rubriken antyder har jag varit och lämnat blod idag. Efter lite tjatande fick jag ta proverna på närmsta sjukhus istället för att kånka till Malmö. Så Lee om du läser det här: tack för att du erbjöd mig din hjälp. Det var visserligen skönt att slippa utnyttja den men jag är ändå glad för att ha dig som stöd..
Nr jag kom till labbet och räckte fram raken med labelsen till blodtanten så säger hon: det här var inga vanliga prover. Är det något allvarligt fel?
Jag vet att jag borde blivit förnärmad men såna blundrar rör mig inte nämnvärt i ryggen så jag svarade lixom: njaee, det vet jag inte om set är några fel. Vad tycker du det ser ut som?
Konstigt att folk aldrig svarar på det?

Av Love - 13 september 2012 19:33


13 sep 2012

Ehh..tidsödande.

 
Jag vill bara meddela att jag går tillbaka till bloggplatsen. Det finns lite väl mycket buggar i mobilappen för tillfället och många av de kommentarer och inlägg jag sparar publiceras aldrig. Det var synd, för jag tyckte om funktionerna här. Behåller adressen så får vi se när dom uppdaterat systemet om dom kan få någon rätsida på det. Tack alla läsare för att ni har tålamod med mig och så ses vi på det gamla haket igen...kopierar över de få inlägg jag gjorde här så att det inte blir något hack i tidslinjen. Ses där/Love
Efterkonstruktion: välkomna tillbaka hit till ursprungsbloggen.Jag hoppas jag inte satt för många myror i huvudet på er och att ni stannar kvar som läsare.../Love 

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards