Alla inlägg den 22 september 2012

Av Love - 22 september 2012 16:09

Så där ja, nu har man fått skönhetssömnen igen och ilskan har lagt sig. Egentligen tror jag inte det är ilska utan ren frustration. Frustration över att man slåss i motvind.
Det är så det känns. Jag trodde helt ärligt att motståndet skulle komma från min direkta närhet men nä, så är det inte. Visst är det jobbigt att klistra på ett leende varje gång ens vänner glömmer bort sig, eller snarare hakar upp sig och påpekar sina svårigheter att få det rätt men dom försöker iallafall. Sen kunde dom kanske slutat göra så mycket affär av det så hade det inte känts som om man kräver för mycket av dom.
Men iallafall. Sen har vi det här med ytliga bekanta, människor man måste samspela med för att få saker att fungera. Jag hör på deras röster och allt dom inte säger att dom inte tycker det är ok. Att dom tycker jag är konstig och egoistisk. Att jag är otacksam och uppseendehungrande. Att jag förskjuter den store och allsmäktige GUD. Att dom inte stödjer eller ens accepterar att någon känner om jagn (ok, de 2 sista uttalandena är ju faktiskt uttalade)
Så ja, jag är frustrerad över att det är uppförsbacke, jag är besviken på mig själv för att jag inte kan förklara för folk hur jag känner oh att jag inte tar den plats jag behöver och jag tycker att tekniken iallafall ska fungera så jag kan ordbajsa när jag vill och hur mycket jag vill..!

Av Love - 22 september 2012 07:02

Speciellt datorer! 

Jag är inte tekniskt lagd, har inget intrese av att sitta och försöka felsöka, återställa och allt annat som man måste göra för att få skiten att fungera. 

Det sämsta jävla möget någonsin måste ju vara bärbara datorer. Har haft 2 st som båda varit sega, hängt sig, vägrat lyda order och slutligen sluitat fungera. 

ja, och så hade jag ju faktiskt en som fungerade, efter mycket trixande och med hjälp av ett sådant däringa program som rensar filerna automatiskt och som man måste betala en hel del för...och som exet tog med sig.

Och när vi snackar teknik så ska vi ju inte nämna mobiler...

dom som jag får vantarna är det värsta jävla möget ever! 

Och nu har en del ånga gått ut- God natt!

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards