Direktlänk till inlägg 22 september 2012

bättre nu..

Av Love - 22 september 2012 16:09

Så där ja, nu har man fått skönhetssömnen igen och ilskan har lagt sig. Egentligen tror jag inte det är ilska utan ren frustration. Frustration över att man slåss i motvind.
Det är så det känns. Jag trodde helt ärligt att motståndet skulle komma från min direkta närhet men nä, så är det inte. Visst är det jobbigt att klistra på ett leende varje gång ens vänner glömmer bort sig, eller snarare hakar upp sig och påpekar sina svårigheter att få det rätt men dom försöker iallafall. Sen kunde dom kanske slutat göra så mycket affär av det så hade det inte känts som om man kräver för mycket av dom.
Men iallafall. Sen har vi det här med ytliga bekanta, människor man måste samspela med för att få saker att fungera. Jag hör på deras röster och allt dom inte säger att dom inte tycker det är ok. Att dom tycker jag är konstig och egoistisk. Att jag är otacksam och uppseendehungrande. Att jag förskjuter den store och allsmäktige GUD. Att dom inte stödjer eller ens accepterar att någon känner om jagn (ok, de 2 sista uttalandena är ju faktiskt uttalade)
Så ja, jag är frustrerad över att det är uppförsbacke, jag är besviken på mig själv för att jag inte kan förklara för folk hur jag känner oh att jag inte tar den plats jag behöver och jag tycker att tekniken iallafall ska fungera så jag kan ordbajsa när jag vill och hur mycket jag vill..!

 
 
Lee

Lee

24 september 2012 00:14

du må vara i uppförsbacke nu, men du vet vad som kommer sen;
nedförsbacken. ^^ då kommer allt rulla på igen. i swear.
jag finns här om det är något. det vet du. (eller ja, bortsett från ikväll då jag var på kalajs, men ja..)

http://fulltimeman.blogspot.se

 
Love T

Love T

25 september 2012 13:14

Det går upp o det går ner. Sånt är det, livet. Man ska inte bry sig alltför mycket om vad andra tycker. Du vet bäst själv, vad som är rätt för dig. Men det behöver jag säkert inte tala om. I svåra stunder med mycket motgång kan man tänka att det finns de som faktiskt står på din sida. I alla lägen. (Även om inte alla är modiga nog att erkänna det inför andra. Grupptryck, du vet. ) Så får det blåsa hur mycket det vill. Håll i hatten, ge inte upp!

http://lovetosses.blogspot.se

Love

27 september 2012 16:43

Tack för stödet. Allt du skriver håller jag med om och jag vet att det säkert inte är lika många som ogillar mitt handlande än tvärtom, men jag är bara mänsklig - ibland tar osäkerheten över, men detta är bara en fas, snart går jag med huvet rakt men just nu använder jag hakband på den däringa hatten ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 6 oktober 2014 04:06

vet inte om jag berättade att jag fått det nya personnr men det har jag iallafall. Den 14 sept blev jag officiellt upptagen som medlem i den manliga populationen.. Och sedan dess har jag ringt och ringt och ringt och...ja ni hajar. Vet ni hur mån...

Av Love - 31 augusti 2014 01:48

OK, insåg igår att jag oftast bara vräker ur mig något i farten för at sedan glömma en riktig uppdateringpå ett bra tag så jag tänkte fixa det idag md tankar och tid och förhållande och lite annat.  Det var i dagarna jag fick mitt beslut ang ändrad...

Av Love - 30 augusti 2014 05:34

I förrgår fick jag ett rek på posten och det ar beslutet från RR.  Härmed är jag nu mera även på pappret en man!  Och har tillåtelse från socialstyrelsen att göra inngrepp i könskörtlarna som det så snyggt heter.  Mennytt personnr tas det beslu...

Av Love - 26 juli 2014 16:10

Jag vet att det inte var så kort tid sedan jag sist gjorde ett inlägg men livet går förbi alldeles för fort :-)  Jag har kommit i ett läge där jag faktiskt inte tänker på min situation så mycket utan det mesta bara flyter på. Naturligtvis blir jag ...

Av Love - 6 maj 2014 23:15

Hej och välkomna till en sällan uppdaterad sida.  En månad har gått och det är mycket som rörts upp.  För det första hade jag fått en fråga av en läsare omjag hade fler operationer och jag kan svara Jaaaa på den. Men inget är så enkelt som det ve...

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards