Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Love - 2 mars 2012 17:44

Idag är jag glad, tralalala.

Äntligen 2 dagar ledigt men det är inte därför jag känner mig som jag gör.

Jag har pratat med dom i Lund, utredningsteamet, och vet  ni vad det bästa är?

Jag ska dit redan på torsdag!

Snacka om att jag blev paff, hade jag aldrig kunnat vänta mig. Nu känns det som om det lossnade en stor sten.

För efter alla skräckhistorier om 6 mån till 1 1/2 år innan första besöket till att få tid inom en vecka. Helt otroligt.

Till er som fortfarande väntar på sin tid hoppas jag att det löser sig snabbt också för jag vet med mig själv hur jobbigt det varit att vänta utan att egentligen veta om man stått still eller vad, och då har jag inte väntat specielt länge... det är jag väl medveten om. Nä, nu ska jag gå och städa badrummet! Och tvätta lite grann   

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards