Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Love - 14 mars 2012 20:04

Som rubriken antyder så har jag verkligen skämt bort mig. Med sömn och hur konstigt det än verkar så är jag fortfarande trött fast det är inte lika påtagligt längre. Dags för två nätters jobb nu men sedan är helgen ledig. Ang. det här med sömn kan jag också skryta med att i 2 dagar kunnat somna direkt utan att grubbla i 3 h först... Rent allmänt verkar det som att det här med att ha kommit ut och att säker börjat närma sig en lösning fått mig att slappna av och kunna ta mer lättsamt på min existens och därav en lugnare Love.. för alla. Brevet är ute hos föräldrarna nu och än så länge har jag fått 2 jättestöttande mail från klasskompisarnas mammor. Känns jättebra! Rektorn på skolan ringde i måndags och frågade om det var ok att han tog kopior på brevet och gav till de andra lärarna, för han trodde att tillvaron för stortösen kunde bli lättare. Han ville också vara med när jag ska prata med klassen för som han sa: se om det kanske är så pass bra att dom kan fundera vidare på att ha fler.. jätteroligt och jättestressande. Vem vet, jag kanske kommer att tycka om det? Skulle inte tro det...Nä, ha en bra kväll alla för det ska jag ha!

Presentation


Välkommen till en komplicerad historia!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

upplysande bloggar

Besöksstatistik

Omröstning

Tycker ni som läsare efter det jag berättat att jag handlar rätt angående skolproblemet?
 Ja, kör hårt. Informera alla du stöter på!
 Ja, fast håll dig bara till fakta för barnen
 Njaeee, det kanske räcker med föräldrarna?
 Nej, föräldrarna skulle ha hållits utanför
 De skulle hållt det helt innanför hemmets 4 dörrar
 Du var korkad som ens berättade för dina egna barn!

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Titta in och skriv!

När händer vad?

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards